Eturkus Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Hej, posiadam zegarek Amazfit Pace od około 2 lat. Po ostatniej aktualizacji apki, wersja 3.4.6. - Play najpierw zniknęły mi wszystkie treningi, a po zmianie telefonu i wgraniu apki od zera wogole nie mogę się zalogować. Udało mi się zalogować z witryny Xiaomi( więc mam pewność że login i hasło są ok), ale przy wielu próbach logowania do apki pojawia się komunikat " nie udało się zalogować". Załączam zrzut ekranu. Widziałam na zagranicznych forach, że inni też mają ten problem, ale nie podano żadnego sposobu na rozwiązanie tego. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Albo skąd można bezpiecznie pobrać starsze wersje aplikacji? Tamta działa bez zarzutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eturkus Posted November 23, 2019 Author Share Posted November 23, 2019 Najwyraźniej był problem z serwerem, bo znajomy też nie mógł się podłączyć, natomiast następnego dnia zalogowałam się za pierwszym razem. Temat zamknięty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.