Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z logowaniem w aplikacji Amazfit


Eturkus
 Share

Recommended Posts

Hej, posiadam zegarek Amazfit Pace od około 2 lat. Po ostatniej aktualizacji apki, wersja 3.4.6. - Play najpierw zniknęły mi wszystkie treningi, a po zmianie telefonu i wgraniu apki od zera wogole nie mogę się zalogować. Udało mi się zalogować z witryny Xiaomi( więc mam pewność że login i hasło są ok), ale przy wielu próbach logowania do apki pojawia się komunikat " nie udało się zalogować". Załączam zrzut ekranu. Widziałam na zagranicznych forach, że inni też mają ten problem, ale nie podano żadnego sposobu na rozwiązanie tego. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Albo skąd można bezpiecznie pobrać starsze wersje aplikacji? Tamta działa bez zarzutu.

Screenshot_2019-11-21-21-43-22-997_com.huami.watch.hmwatchmanager.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept