Eturkus Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Hej, posiadam zegarek Amazfit Pace od około 2 lat. Po ostatniej aktualizacji apki, wersja 3.4.6. - Play najpierw zniknęły mi wszystkie treningi, a po zmianie telefonu i wgraniu apki od zera wogole nie mogę się zalogować. Udało mi się zalogować z witryny Xiaomi( więc mam pewność że login i hasło są ok), ale przy wielu próbach logowania do apki pojawia się komunikat " nie udało się zalogować". Załączam zrzut ekranu. Widziałam na zagranicznych forach, że inni też mają ten problem, ale nie podano żadnego sposobu na rozwiązanie tego. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Albo skąd można bezpiecznie pobrać starsze wersje aplikacji? Tamta działa bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eturkus Napisano 23 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2019 Najwyraźniej był problem z serwerem, bo znajomy też nie mógł się podłączyć, natomiast następnego dnia zalogowałam się za pierwszym razem. Temat zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się