Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Problem z logowaniem w aplikacji Amazfit


Eturkus

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, posiadam zegarek Amazfit Pace od około 2 lat. Po ostatniej aktualizacji apki, wersja 3.4.6. - Play najpierw zniknęły mi wszystkie treningi, a po zmianie telefonu i wgraniu apki od zera wogole nie mogę się zalogować. Udało mi się zalogować z witryny Xiaomi( więc mam pewność że login i hasło są ok), ale przy wielu próbach logowania do apki pojawia się komunikat " nie udało się zalogować". Załączam zrzut ekranu. Widziałam na zagranicznych forach, że inni też mają ten problem, ale nie podano żadnego sposobu na rozwiązanie tego. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Albo skąd można bezpiecznie pobrać starsze wersje aplikacji? Tamta działa bez zarzutu.

Screenshot_2019-11-21-21-43-22-997_com.huami.watch.hmwatchmanager.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...