Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Amazfi Pace, problem z loginem - skleroza


Ziomek
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich. To jest mój pierwszy post :) 

Mam problem. Duży problem.

Ok roku temu kupiłem mojej  żonie Amazfit Pace. Gdzieś , coś zarejestrowałem i działa. Mam pewne problemy z synchronizacją danych … ale jakoś sobie radzę.

I teraz najgorsze. Żona będzie zmieniała telefon. W zasadzie to ja Jej zmienię. No i kicha. Nie pamiętam loginu, nie pamiętam konta emailowego, z którego to robiłem.

Przeglądnąłem wszystkie konta emailowe moje i żony i nie widzę w nich emaila zawierającego "Amazfit". Wiem ,że za pomocą aplikacji mogę przenieść dane z jednego telefonu na drugi. Ale nie jest to rozwiązanie dla mnie satysfakcjonujące. Czy macie jakiś pomysł, żeby rozwiązać ten problem i dojść do tego loginu, konta emailowego ???

Pozdrawiam

Ziomek

Link to comment
Share on other sites

Lector super. Zalogowałem się do https://account.xiaomi.com/pass/serviceLogin

W uprawnieniach jest MiFit. Kiedys żona miała opaskę potem kupiłem Amazfit Pace.

Do "czego" powinienem się zalogować, żeby zobaczyć przechowywane wyniki z Amazfit ?

Chyba, że powinienem coś jeszcze podłączyć ? - myślę o uprawnieniach do Amazfit.

Teraz widzę w aplikacji Amazfit na telefonie nr ID. No właśnie gdzie mógłbym się zalogować tym numerem na www, żeby zobaczyć zebrane pomiary w Cloudzie ?

Póki co serdeczne dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem napisać wcześniej. Ze nie mogłem zalogować się do konta za pomocą ID - wziętego z telefonu. Gdy wybrałem opcję przypominania/ resetowania, musiałem podać adres emailowy. Popatrz proszę na ten wpis i poprzedni , może coś poradzisz.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Nie sprawdzisz zebranych danych na WWW.

Tylko aplikacja Amazfit i MiFit je widzą.

Musisz sprawdzić czy ID jest to samo.

Ewentualnie na innym telefonie zainstaluj Amazfit Watch i zaloguj się tym samym kontem. Chyba w tedy pobierze stare dane, lub dopiero po sparowania MiBanda lub Zegarka.

Link to comment
Share on other sites

OK, będę próbował.

Widzę, że namieszałem równo.

Mam dwa konta. Jedno pewnie kiedyś odpaliłem na próbę.

Drugie (na inny mój adres) emailowy - na żonę.

Loguje się na konta na odrębne moje adresy emailowe na podany link :  https://account.xiaomi.com/pass/serviceLogin

Po zalogowaniu widzę że do każdego z kont podłączony jest produkt Mi Fit (uprawnienia).

 

Nigdzie niestety po zalogowaniu  nie widzę numeru ID, który mam w aplikacji Amazfit  w telefonie. Wówczas wiedziałbym, które konto jest właściwe dla Amazfit

Czy jest to do sprawdzenia ?

Wiem w ostateczności mógłbym na drugim telefonie zainstalować aplikacje , zalogować się i zobaczyć jakie dane zostaną ściągnięte.

Ale może gdzieś to widać po zalogowaniu na www/ na podanym linku, tylko ja tego ślepota nie widzę.

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

No nic. Jak będę miał chwilę czasu, może przez weekend. Zainstaluję aplikację na moim telefonie i spróbuję zaciągnąć dane, logując się na każde z kont.

Dam znać :)

A Ty jak wpadniesz na coś to proszę skrobnij.

Dziękuję za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept