Ziomek Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 Witam serdecznie wszystkich. To jest mój pierwszy post Mam problem. Duży problem. Ok roku temu kupiłem mojej żonie Amazfit Pace. Gdzieś , coś zarejestrowałem i działa. Mam pewne problemy z synchronizacją danych … ale jakoś sobie radzę. I teraz najgorsze. Żona będzie zmieniała telefon. W zasadzie to ja Jej zmienię. No i kicha. Nie pamiętam loginu, nie pamiętam konta emailowego, z którego to robiłem. Przeglądnąłem wszystkie konta emailowe moje i żony i nie widzę w nich emaila zawierającego "Amazfit". Wiem ,że za pomocą aplikacji mogę przenieść dane z jednego telefonu na drugi. Ale nie jest to rozwiązanie dla mnie satysfakcjonujące. Czy macie jakiś pomysł, żeby rozwiązać ten problem i dojść do tego loginu, konta emailowego ??? Pozdrawiam Ziomek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 11, 2019 Administrator Share Posted November 11, 2019 A może numer telefonu. Jak wejdziesz w aplikacji w ustawieniach będziesz miał ID konta. Pobierz o ile nie masz Mi Fit i spróbuj się zalogować, pewnie będzie opcja zapomniane hasło. Do logowania zamiast Mi Fit możesz użyć tej strony https://account.xiaomi.com/pass/serviceLogin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziomek Posted November 11, 2019 Author Share Posted November 11, 2019 Lector super. Zalogowałem się do https://account.xiaomi.com/pass/serviceLogin W uprawnieniach jest MiFit. Kiedys żona miała opaskę potem kupiłem Amazfit Pace. Do "czego" powinienem się zalogować, żeby zobaczyć przechowywane wyniki z Amazfit ? Chyba, że powinienem coś jeszcze podłączyć ? - myślę o uprawnieniach do Amazfit. Teraz widzę w aplikacji Amazfit na telefonie nr ID. No właśnie gdzie mógłbym się zalogować tym numerem na www, żeby zobaczyć zebrane pomiary w Cloudzie ? Póki co serdeczne dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziomek Posted November 11, 2019 Author Share Posted November 11, 2019 Zapomniałem napisać wcześniej. Ze nie mogłem zalogować się do konta za pomocą ID - wziętego z telefonu. Gdy wybrałem opcję przypominania/ resetowania, musiałem podać adres emailowy. Popatrz proszę na ten wpis i poprzedni , może coś poradzisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 12, 2019 Administrator Share Posted November 12, 2019 Nie sprawdzisz zebranych danych na WWW. Tylko aplikacja Amazfit i MiFit je widzą. Musisz sprawdzić czy ID jest to samo. Ewentualnie na innym telefonie zainstaluj Amazfit Watch i zaloguj się tym samym kontem. Chyba w tedy pobierze stare dane, lub dopiero po sparowania MiBanda lub Zegarka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziomek Posted November 12, 2019 Author Share Posted November 12, 2019 OK, będę próbował. Widzę, że namieszałem równo. Mam dwa konta. Jedno pewnie kiedyś odpaliłem na próbę. Drugie (na inny mój adres) emailowy - na żonę. Loguje się na konta na odrębne moje adresy emailowe na podany link : https://account.xiaomi.com/pass/serviceLogin Po zalogowaniu widzę że do każdego z kont podłączony jest produkt Mi Fit (uprawnienia). Nigdzie niestety po zalogowaniu nie widzę numeru ID, który mam w aplikacji Amazfit w telefonie. Wówczas wiedziałbym, które konto jest właściwe dla Amazfit Czy jest to do sprawdzenia ? Wiem w ostateczności mógłbym na drugim telefonie zainstalować aplikacje , zalogować się i zobaczyć jakie dane zostaną ściągnięte. Ale może gdzieś to widać po zalogowaniu na www/ na podanym linku, tylko ja tego ślepota nie widzę. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted November 12, 2019 Administrator Share Posted November 12, 2019 Hmm widzę iż ID się nie pokrywa, przynajmniej w moim przypadku. Ciekawe ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziomek Posted November 12, 2019 Author Share Posted November 12, 2019 No nic. Jak będę miał chwilę czasu, może przez weekend. Zainstaluję aplikację na moim telefonie i spróbuję zaciągnąć dane, logując się na każde z kont. Dam znać A Ty jak wpadniesz na coś to proszę skrobnij. Dziękuję za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.