FanBarcelony16 Posted November 1, 2019 Share Posted November 1, 2019 (edited) Cześć wszystkim, Od wczoraj jestem "szczęśliwym" posiadaczem Stratosa, i po włączeniu zegarka szczęście się skończyło... Pierwszy problem pojawił się przy aktualizacji gdzie po włączeniu pojawiła się jedna, którą zainstalowałem. Później wyczytałem, że jest aktualizacja z językiem polskim i tu po wszelkich próbach i informacjach od zegarka i telefonu, że mam najnowsze oprogramowanie, dzięki pomocy z Waszej strony udało mi się ręcznie go zaktualizować, wgrywając plik OTA. Kolejny problem zauważyłem dziś rano, po przebudzeniu z przerwami ale jakoś jeszcze naliczał kroki. Poźniej wsiadłem do samochodu i tu zaczeły się jaja... Podczas jazdy dodało mi około 1500 kroków. Wchodząc w aplikację z którą słabo się synchronizuje pokazało mi, że miałem włączone dwie aktywności gdzie nic takiego nie robiłem.. Porównując go z zegarkiem kolegi o tych samych parametrach jego był znacznie lepszy w pomiarach... Po woli tracę cierpliwość i zastanawiam się czy nie próbować go zwrócić... Jakieś pomysły? ZEGAREK: AMAZFIT STRATOS / A1619/ ROM 2.3.10.5/ SN 16191922310291 Telefon: XIAOMI MI9 / ANDROID 9PKQ1.181121.001 Aplikacja amazfit 3.4.4-play Edited November 1, 2019 by FanBarcelony16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.