FanBarcelony16 Napisano 1 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2019 (edytowane) Cześć wszystkim, Od wczoraj jestem "szczęśliwym" posiadaczem Stratosa, i po włączeniu zegarka szczęście się skończyło... Pierwszy problem pojawił się przy aktualizacji gdzie po włączeniu pojawiła się jedna, którą zainstalowałem. Później wyczytałem, że jest aktualizacja z językiem polskim i tu po wszelkich próbach i informacjach od zegarka i telefonu, że mam najnowsze oprogramowanie, dzięki pomocy z Waszej strony udało mi się ręcznie go zaktualizować, wgrywając plik OTA. Kolejny problem zauważyłem dziś rano, po przebudzeniu z przerwami ale jakoś jeszcze naliczał kroki. Poźniej wsiadłem do samochodu i tu zaczeły się jaja... Podczas jazdy dodało mi około 1500 kroków. Wchodząc w aplikację z którą słabo się synchronizuje pokazało mi, że miałem włączone dwie aktywności gdzie nic takiego nie robiłem.. Porównując go z zegarkiem kolegi o tych samych parametrach jego był znacznie lepszy w pomiarach... Po woli tracę cierpliwość i zastanawiam się czy nie próbować go zwrócić... Jakieś pomysły? ZEGAREK: AMAZFIT STRATOS / A1619/ ROM 2.3.10.5/ SN 16191922310291 Telefon: XIAOMI MI9 / ANDROID 9PKQ1.181121.001 Aplikacja amazfit 3.4.4-play Edytowane 1 Listopada 2019 przez FanBarcelony16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się