Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Stratos 2 - brak synchronizacji


Shredded
 Share

Recommended Posts

Witam, 

po updacie softa do 3.2.0 z algorytmem 1.1.14 telefon nie synchronizuje danych z zegarka (Rom zegarka 2.3.2.8. PL 1.0.4). Zegarek zlicza kroki, pokazuje tętno itd. natomiast dane nie są przesyłane do telefonu. Synchronizacja ręczna również nie poprawia sytuacji. Zegarek ma dostęp do wszystkich powiadomień i aplikacji. Przez updatem wszystko śmigało jak należny. 

Z góry dzięki za pomoc

Edited by Shredded
Link to comment
Share on other sites

Podpinam się do kolegi wyżej, mam ten sam problem, po ostatniej aktualizacji aplikacji Amazfit mam problem z synchronizacją danych, zegarek łączy się z telefonem pojawiają się powiadomienia (sms, połączenia telefoniczne itp. ) natomiast brak danych na telefonie dotyczących tętna, ilości kroków... Zegarek Amazfit Stratos 2, wersja Romu US_PL 1.0. By Kaudii. Wersja aplikacji 3.2.0 algorytm 1.1.14. Resetowałem zegarek do ustawień fabrycznych usuwałem i instalowałem aplikacje jeszcze raz i nie pomogło. Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? 

Również z góry dziękuje za pomoc ;)

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Evrine napisał:

@Lector aż tak? Jakie wady widzisz jeszcze w tym zegarku?

synchronizacje z krokami naprawili, wciąż nie ma informacji o tętnie 

1. wodoszczelność to loteria

2. problemy z baterią

3. odpadające uchwyty paska

4. odpadająca szybka pulsometru - łapie wilgoć i zaraz pulsometr przestaje działać + uszkodznie płyty głównej.

5. problemy z połączeniem z komputerem, czasami problemy z ładowaniem

6. rozmycie ekranu (przypadek mojego stratosa)

 

Coś tam jeszcze by się znalazło, wymieniłem tylko te najczęstrze dolegliwości :)

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, snow.leopard napisał:

1. wodoszczelność to loteria

2. problemy z baterią

3. odpadające uchwyty paska

4. odpadająca szybka pulsometru - łapie wilgoć i zaraz pulsometr przestaje działać + uszkodznie płyty głównej.

5. problemy z połączeniem z komputerem, czasami problemy z ładowaniem

6. rozmycie ekranu (przypadek mojego stratosa)

 

Coś tam jeszcze by się znalazło, wymieniłem tylko te najczęstrze dolegliwości :)

Po jakim okresie czasu użytkowania takie sytuacje miały miejsce?

moze miałeś jakiś wadliwy model. Mam dwa lata gwarancji, zobaczymy :D

Link to comment
Share on other sites

Co do jakości zegarka to zależy na jaką partie się trafiło, ja już mam swój 2 lata i naprawdę jestem z niego bardzo zadowolony, bateria trzyma 7 dni przy ciągłym pomiarze tętna, z gps i bieganiem codziennie przez jakieś 30-60 minut wtedy 3-4 dni. Jedynie pasek się troszkę wytarł po za tym odpukać nic się nie dzieje. A i jeszcze ta aplikacja która niestety dalej działa w cały świat, raz synchronizuje raz nie... Ma ktoś może link do poprzedniej wersji aplikacji ? Byłbym wdzięczny za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
W dniu 5.09.2019 o 14:21, humanitas napisał:

Dziękuję za link do wcześniejszych wersji Amazfit. W sobotę zauważyłem brak synchronizacji. Trening poszedł...

Wróciłem do wersji 3.4.1 i wszystko działa. Nie instaluję już 3.4.2, czekam na następną aktualizację.

EDIT: aktualizacja 3.4.4-play działa poprawnie.

Edited by Damiangeo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept