Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Yeelight - każda żarówka/listwa regularnie odłącza się od internetu i jest jako "offline"


quarien
 Share

Recommended Posts

Mam 4 listwy ledowe, dwie żarówki z Yeelight. 

Wszystkie urządzenia w tym momencie są podłączone pod router, aplikację oraz Alexę - wszystko naprawdę działa. 

Problem w tym, że co mniej więcej miesiąc, orientuję się, że jakieś urządzenie jest offline. Albo nawet kilka. Wszystko działało dobrze, po prostu teraz się go nie da włączyć z aplikacji/Alexy. Odłaczenie urządzenia i podłączenie ponownie rozwiązuje problem. Ale dla mnie to nie jest rozwiązanie bo szlag mnie trafia chodząc po mieszkaniu i grzebiąc za kanapą w poszukiwaniu gniazdka. 

W przypadku listw ledowych - jeśli nacisnę przycisk to urządzenie się włącza - więc działa, ma prąd. Mała dioda na "pilocie" ciągle świeci się na niebiesko. Ale po prostu nie jest wpięte do internetu (jestem prawie pewien, że nie łączy się z routerem - Funbox 3.0). 

I tu moje pierwsze pytanie - czy jest jakaś metoda debugowania tych urządzeń? Czy mają może jakieś logi błedów czy coś? 
Może mam źle skonfigurowany router? Może trzeba jakieś porty przekierować? (aczkolwiek zaznaczam jeszcze raz - jak zresetuję to będzie przez te kilka tygodni działać). 

No i w sumie - może Wy też się z tym spotkaliście? 
Moooże to wina aplikacji Yeelight? Myślałem aby przejsć na MiHome, ale serwer Europejski nie działa z Alexą, na amerykańskim się nie wyświetlają, a Chińskiego jeszcze nie próbowałem...

Link to comment
Share on other sites

Ach no dlatego byłem zdziwiony bo przecież "forum yeelight" powinno zwrócić coś wartościowego :) 

Czy w takim razie jest jakaś alternatywa inna niż Philips Hue? Kupiłem przez pomyłkę jedną żarówkę nie od "yeelight" i w sumie ta działa nieźle. 

Edited by quarien
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...