Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

tolekbanan

Problem z połączeniem urządzenia

Recommended Posts

Witam, posiadam zegarek amazfit bip od około 3 miesięcy. Ostatnio po naładowaniu urządzenia doszło do rozparowania z telefonem. Niestety nie mogę sprawać go ponownie. Zegarek jest wyszukiwany przez telefony natomiast nie chce się parować (aplikacja MiFit). Wyskakuje komunikat o konieczności restartu zegarka. I tu pojawił się problem gdyż zegarek jest w trybie parowania, wyświetla się telefon wraz z zegarkiem i strzałka pomiędzy urządzeniami. Nie wiem jak wykonać ten restart. Mam wrażenie że zegarek się zawiesił ale nie wiem go zresetować. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz w telefonie czy nie ma połączenia bluetooth, jak jest usuń je.

Możesz też spróbować wyczyścić pamięć dla Mi Fit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Połączenia telefon zegarek nie ma, próbowałem łączyć się również innym telefonem, i też nie chce się połączyć. Da się zrobić twardy restart manualne? Wciskanie przycisku na zegarku nie przynosi rezultaty..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...