Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Problem z połączeniem urządzenia


tolekbanan
 Share

Recommended Posts

Witam, posiadam zegarek amazfit bip od około 3 miesięcy. Ostatnio po naładowaniu urządzenia doszło do rozparowania z telefonem. Niestety nie mogę sprawać go ponownie. Zegarek jest wyszukiwany przez telefony natomiast nie chce się parować (aplikacja MiFit). Wyskakuje komunikat o konieczności restartu zegarka. I tu pojawił się problem gdyż zegarek jest w trybie parowania, wyświetla się telefon wraz z zegarkiem i strzałka pomiędzy urządzeniami. Nie wiem jak wykonać ten restart. Mam wrażenie że zegarek się zawiesił ale nie wiem go zresetować. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept