tolekbanan Posted July 7, 2019 Share Posted July 7, 2019 Witam, posiadam zegarek amazfit bip od około 3 miesięcy. Ostatnio po naładowaniu urządzenia doszło do rozparowania z telefonem. Niestety nie mogę sprawać go ponownie. Zegarek jest wyszukiwany przez telefony natomiast nie chce się parować (aplikacja MiFit). Wyskakuje komunikat o konieczności restartu zegarka. I tu pojawił się problem gdyż zegarek jest w trybie parowania, wyświetla się telefon wraz z zegarkiem i strzałka pomiędzy urządzeniami. Nie wiem jak wykonać ten restart. Mam wrażenie że zegarek się zawiesił ale nie wiem go zresetować. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted July 7, 2019 Administrator Share Posted July 7, 2019 Zobacz w telefonie czy nie ma połączenia bluetooth, jak jest usuń je. Możesz też spróbować wyczyścić pamięć dla Mi Fit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolekbanan Posted July 7, 2019 Author Share Posted July 7, 2019 Połączenia telefon zegarek nie ma, próbowałem łączyć się również innym telefonem, i też nie chce się połączyć. Da się zrobić twardy restart manualne? Wciskanie przycisku na zegarku nie przynosi rezultaty.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.