wojtekj Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 (edited) Cześć! Od wczoraj mam dziwny problem z czajnikiem. Mianowicie chciałem się dzisiaj połączyć z czajnikiem zmienić kilka ustawień i po wejściu w Xiaomi Home okazało się, że czajnik jest rozłączony. Wykonałem próbę usunięcia go z aplikacji i ponownego dodanie. Wtedy moim oczom ukazał sie komunikat "Urządzenie jest w trybie Offline". Połączenie z czajnikiem utrzymywane jest kilkanaście sekund. Aby ponownie się połączył musze go usuwać i dodawać ponownie. Klknięcie "Zresetować urządzenie" nie pokazuje żadnych urządzeń. Czy istnieje jakaś opcja resetu czajnika? Próbowałem już zmiany regionu na Chiny, restartów telefonu itp. Cały czas ten sam komunikat. Czajnik zakupiony na promocji w Rossmannie. Proszę o pomoc Edited June 23, 2019 by wojtekj Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal01 Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 Jak masz czajnik w wersji eu to nie będzie działał, musisz zainstalować aplikacje modowaną i będzie działać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Developer rezmus Posted June 25, 2019 Developer Share Posted June 25, 2019 (edited) podobno powyzej 5.5.25 sa problemy z urzadzeniami bt, zainstaluj 5.5.25 lub nizej i zobacz, czy ci dziala. podobno od wersji 5.5.32 znow obsluge bt naprawili. Edited June 27, 2019 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejD Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Naprawili ale nie do końca. Podczas próby połączenia,wyskakuje komunikat,że czajnik należy zresetować,bo inny użytkownik zarejestrował urządzenie. Po naciśnięciu "Zresetuj",łączy się normalnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now