Jump to content
  • Recently Browsing   1 member

rezmus

[MOD] Xiaomi Home (Mi Home)

Recommended Posts

2 minuty temu, rezmus napisał:

ota jest tylko na cn, a gdzie potem bedziesz uzywal to juz od ciebie zalezy. z tego co ludzie pisza dziala tez na eu.

a jaka jast najnowsza wersja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Rezmus napisał najnowsza 1.4.5_0016.

I, tak działa na EU bez jakichkolwiek problemów. Ale aktualizację trzeba zrobić na Czajna.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dotarł do mnie nawilżacz powietrza Deerma LD 220 (w opisie Xiaomi Ecosystem product).

Czy ktoś wie jak go podpiąć pod aplikację ?

 

70e3192c-2b4b-4ae9-aaa1-7382e4fb18f1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nowak przeczytałem w tym wątku, że używasz Yeelight E14 (YLDP09YL) i pisałeś o problemach z aktualizacją. Zarówki te dedykowane są na rynek chiński i aktualizacja idzie, ale tylko na cn. Ja w piątek zaktualizowałem je do 1.2.0_0063

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Nowak napisał:

Dziś dotarł do mnie nawilżacz powietrza Deerma LD 220 (w opisie Xiaomi Ecosystem product).

Czy ktoś wie jak go podpiąć pod aplikację ?

to nie jest model smart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.03.2020 o 13:22, rezmus napisał:

pika na fabrycznym, zrob aktualizacje.

ktos uzywa light sensor na eu z nowym hubem? on ma dziwny proces parowania (zigbee3, autoryzacja w chmurze) i moze na eu nie byc api do tego.

@rezmus czy problem z light sensor na eu z nowych hub jest potwierdzony? jedzie do mnie ten czujnik, a mam zamiar go uzywac właśnie w takiej konfiguracji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć.

Po przejściu na moda Mi Home (najnowsza wersja .62) nie działają mi na serwerze Eu powiadomienia jak i wykrywanie ruchu w kamerach (2 x Dafang, 2 x N2) - na oryginalnej apce i serwerze Cn wszystko działa. Sprawdzone na dwóch różnych telefonach i wersjach moda .61 i .62

Prześledziłem cały wątek i widziałem, że kilka osób miało problem z powiadomieniami - ale nie znalazłem żadnego rozwiązania.

Ktoś pomoże? Trzeba ileś odczekać? Na razie dwa dni i nie działa

Bo - ok - mod fajnie szybko działa na Eu, ale bez powiadomień - w przypadku systemu monitoringu - jest bezużyteczny.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, rezmus napisał:

to nie jest model smart.

Dzięki Rezmus ????  do dziś nie wiem czemu żyłem ze świadomością, że jest ???? ????

Szkoda trochę, ale i tak jestem zadowolony z niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, KristofX napisał:

@Nowak przeczytałem w tym wątku, że używasz Yeelight E14 (YLDP09YL) i pisałeś o problemach z aktualizacją. Zarówki te dedykowane są na rynek chiński i aktualizacja idzie, ale tylko na cn. Ja w piątek zaktualizowałem je do 1.2.0_0063

Po twoim info ( za które Dzięki) przepiąłem się na China ale dalej za nic nie mogę jej zaktualizować. Lecą do mnie jeszcze 3 sztuki zobaczymy co będzie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 minut temu, ardy2 napisał:

Cześć.

Po przejściu na moda Mi Home (najnowsza wersja .62) nie działają mi na serwerze Eu powiadomienia jak i wykrywanie ruchu w kamerach (2 x Dafang, 2 x N2) - na oryginalnej apce i serwerze Cn wszystko działa. Sprawdzone na dwóch różnych telefonach i wersjach moda .61 i .62

dafang nie wiem, bo na codzien lezy w pudelku, ale w n2 mam powiadomonia po wykryciu czlowieka (nie kazdego ruchu). probowales zrobic automatyzacje jesli ruch to powiadomienie?

Screenshot_2020-03-11-14-18-31-479_com.xiaomi.smarthome.png

Edited by rezmus

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Nowak napisał:

Po twoim info ( za które Dzięki) przepiąłem się na China ale dalej za nic nie mogę jej zaktualizować. Lecą do mnie jeszcze 3 sztuki zobaczymy co będzie. 

moje trzy sztuki poszły, poprzednio miały 1.1.0_0053, co prawda musiałem kilkukrotnie odżwieżać, ale w końcu zaskoczyły, a co może istotne aktualizację robiłem, gdy nie były połączone z bramą BLE obsługującą mesh bo jej jeszcze w piątek nie miałem

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, KristofX napisał:

@rezmus czy problem z light sensor na eu z nowych hub jest potwierdzony? jedzie do mnie ten czujnik, a mam zamiar go uzywac właśnie w takiej konfiguracji

nie wiem, czy jest problem, bo nie sprawdzalem. dlatego pytalem ;) generalnie nowy hub podlacza sensory zigbee3 za pomoca specjalnego api. pytanie, czy to api jest na eu. jesli nie to moga byc problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, rezmus napisał:

nie wiem, czy jest problem, bo nie sprawdzalem. dlatego pytalem ;) generalnie nowy hub podlacza sensory zigbee3 za pomoca specjalnego api. pytanie, czy to api jest na eu. jesli nie to moga byc problemy.

dzięki, gdy bedę po testach dam znać jak to działa

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, rezmus napisał:

dafang nie wiem, bo na codzien lezy w pudelku, ale w n2 mam powiadomonia po wykryciu czlowieka (nie kazdego ruchu). probowales zrobic automatyzacje jesli ruch to powiadomienie?

Screenshot_2020-03-11-14-18-31-479_com.xiaomi.smarthome.png

Spróbuję jeszcze tak

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, rezmus napisał:

nie wiem, czy jest problem, bo nie sprawdzalem. dlatego pytalem ;) generalnie nowy hub podlacza sensory zigbee3 za pomoca specjalnego api. pytanie, czy to api jest na eu. jesli nie to moga byc problemy.

Hej

Ja od kilku dni mam ten sensor na EU i wygląda na to że działa prawidłowo. Na razie nie robiłem dla niego większej automatyzacji tylko scenę testową i wszystko było ok.

Jak dla mnie mógłby być trochę czulszy przy małej ilości światła, ale i tak działa bez porównania lepiej niż sensor światła w czujniku ruchu Aqara. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy koledzy i koleżanki, czy udało się komuś zasubskrybować przy użyciu Revolut? Nie mam konta PayPal, nie chcę zakładać tylko do tego celu, jak również używać karty debetowej z mojego banku.

Może ktoś kontaktował się z Vevs w tej sprawie?

Dzięki!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktokolwiek ma sparowane Mi Gateway + Mesh LED z Google Home poprzez konto Mi Home? Obecnie mam żarówki Xiaomi WiFi oraz Mesh LED poprzez bramkę w wersji 3. Wszystkie żarówki działają w aplikacji Mi Home. Jednak po sparowaniu konta z Google Home dla Google widoczne są wszystkie poza Mesh LED. Zależy mi na komendach głosowych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpisz w asystencie komendę "sync device" i sprawdź. Poza tym ostatnio coś zrypali i nie działają komendy: włącz wyłącz , tylko załącz odłącz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, witooski napisał:

Drodzy koledzy i koleżanki, czy udało się komuś zasubskrybować przy użyciu Revolut? Nie mam konta PayPal, nie chcę zakładać tylko do tego celu, jak również używać karty debetowej z mojego banku.

Może ktoś kontaktował się z Vevs w tej sprawie?

Dzięki!

Załóż PayPal i dodaj kartę Revolut - ja tak mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Lector napisał:

Załóż PayPal i dodaj kartę Revolut - ja tak mam.

Dzięki. Sęk w tym, że nie chciałem zakładać kolejnego konta. Mam ich już za dużo:) Nie używam PayPal już od dawna i nie chce więcej zakładać konta.

Idealnie gdyby dało się po prostu zapłacić kartą Revoluta, tak jak np za Netflix.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Nowak napisał:

Wpisz w asystencie komendę "sync device" i sprawdź. Poza tym ostatnio coś zrypali i nie działają komendy: włącz wyłącz , tylko załącz odłącz.

Sync nie dodał żarówek Mesh LED do Google Home. Czy Tobie udało się dodać żarówki Mesh LED do Google Home?

Czy działa Wam automatyzacja dla żarówek Mesh LED w Mi Home (mod 5.6.62)? np. włączenie tych żarówek o danej godzinie - Scheduler? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz bramke mi z mesh? zeby harmonogram dzialal dobrze musisz ja sparowac wczesniej ustawiajac na telefonie chinska strefe czasowa.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy komuś się udało udostępnić innej osobie urządzenie? Ja wysyłam na wszystkie urządzenia i niestety zaproszenia nie dochodzą? Ktoś może pomóc? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, rezmus napisał:

masz bramke mi z mesh? zeby harmonogram dzialal dobrze musisz ja sparowac wczesniej ustawiajac na telefonie chinska strefe czasowa.

Tak mam Mi Smart Home Hub (Gateway 3) oraz dodane 3 żarówki Mesh LED E14 (Candle Light). W aplikacji mam region Polska. Czy masz na myślę strefę czasową w ustawieniach samej bramki (poprzez Mi Home)? Obecnie mam strefę czasową CET. Czy w trakcie dodawania bramki do Mi Home ustawić w telefonie (system) chińską strefę czasową?

Edited by mtolek88

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak zresetuj wifi bramki, zmien timezone na telefonie na chiny, sparuj bramke i odlacz ja potem raz od zasilania.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...