Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Gwarancja


Recommended Posts

Cześć,

W Październiku 2018 zakupiłem sobie stratosa na gearbeście. Jakiś miesiąc temu przestał działać i pojawiła się "plama" na wyświetlaczu.
Zgodnie ze wskazówkami - otworzyłem ticketa na gearbest support, odesłałem zegarek i otrzymałem dzisiaj wiadomość, że mam dwie opcje:
38 dolców na konto gearbest lub 38 dolców na swoje "prywatne" konto. Pytanie brzmi - dlaczego proponują marne 38 dolców a nie wymiane stratosa? (napisali, że nie są w stanie naprawić zegarka).
Da się jakoś o to powalczyć?

Pozdrawiam

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cześć,

Przedwczoraj w mój stratos także przestał działać i ma plamę na wyświetlaczu. Zakupiony był na Gearbeście. Nie jestem pewien czy zegarek zwracać, czy jest jakiś sposób na naprawę? Link do gościa z FB niestety nie działa.

Edited by toLLto
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept