Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Gwarancja


eKrzysztof
 Share

Recommended Posts

Cześć,

W Październiku 2018 zakupiłem sobie stratosa na gearbeście. Jakiś miesiąc temu przestał działać i pojawiła się "plama" na wyświetlaczu.
Zgodnie ze wskazówkami - otworzyłem ticketa na gearbest support, odesłałem zegarek i otrzymałem dzisiaj wiadomość, że mam dwie opcje:
38 dolców na konto gearbest lub 38 dolców na swoje "prywatne" konto. Pytanie brzmi - dlaczego proponują marne 38 dolców a nie wymiane stratosa? (napisali, że nie są w stanie naprawić zegarka).
Da się jakoś o to powalczyć?

Pozdrawiam

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cześć,

Przedwczoraj w mój stratos także przestał działać i ma plamę na wyświetlaczu. Zakupiony był na Gearbeście. Nie jestem pewien czy zegarek zwracać, czy jest jakiś sposób na naprawę? Link do gościa z FB niestety nie działa.

Edited by toLLto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept