eKrzysztof Posted May 29, 2019 Share Posted May 29, 2019 Cześć, W Październiku 2018 zakupiłem sobie stratosa na gearbeście. Jakiś miesiąc temu przestał działać i pojawiła się "plama" na wyświetlaczu. Zgodnie ze wskazówkami - otworzyłem ticketa na gearbest support, odesłałem zegarek i otrzymałem dzisiaj wiadomość, że mam dwie opcje: 38 dolców na konto gearbest lub 38 dolców na swoje "prywatne" konto. Pytanie brzmi - dlaczego proponują marne 38 dolców a nie wymiane stratosa? (napisali, że nie są w stanie naprawić zegarka). Da się jakoś o to powalczyć? Pozdrawiam Krzysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted May 29, 2019 Administrator Share Posted May 29, 2019 W ich regulaminie jest adnotacja, jak używasz sprzęt dłużej niż chyba 3 miesiące to nie zwracają pełnej wartości. Przerabiałem to samo. Możesz o sprawie poinformować na FB tego gościa https://www.facebook.com/pavel.zeldin jest on od Huami, może coś wskóra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eKrzysztof Posted May 29, 2019 Author Share Posted May 29, 2019 Dzięki @Lector. Pavel się tym zajął Pozdrawiam Krzysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toLLto Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 (edited) Cześć, Przedwczoraj w mój stratos także przestał działać i ma plamę na wyświetlaczu. Zakupiony był na Gearbeście. Nie jestem pewien czy zegarek zwracać, czy jest jakiś sposób na naprawę? Link do gościa z FB niestety nie działa. Edited June 8, 2019 by toLLto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Lector Posted June 8, 2019 Administrator Share Posted June 8, 2019 Link działa, trzeba być zalogowanym na FB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.