Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Ciągły problem z parowaniem


Recommended Posts

Jestem już na skraju wściekłości. Ciągle - co kilka - kilkanaście dni zegarek przestaje się synchronizować z telefonem. Okoliczności są nieokreślone. Albo jak odejdę dalej do telefonu i zegarek przestanie się parować z BT czy też losowo nawet jeśli oba były obok siebie, itp. ale to nie istotne. Po prostu - nieważne czy zainstaluję od nowa aplikację na telefonie, czy włącze / wyłącze zegarek lub czy rozłącze BT w jednym czy drugim urzadzeniu - no po prostu nie działa.... Próbowałem już opcję ponownego sparowania z aplikacją ale pokazuje mi w apce "Couldn't scan" (i info że muszę podłączyć konto Mi - ale nawet jak to zrobię to nie mam możliwości sparowania zegarka...)

Startos >>> zainstalowany ROM 2.5.1 >>> iPhone X

Problemem jest to że za każdym razem tracę dane treningowe - z ostatniego lub kilku treningów - ponieważ muszę robić factory reset. 

Czy ktoś ma podobny problem i doszedł do tego jak to unormować? 

Ewentualnie - czy jest opcja aby przegrać dane treningowe przez kabel USB i potem znowu 'podrzucić je' do zegarka?Niekoniczne chciałbym zmieniać na Garmina - bo ogólnie lubię sprzęt który jest spod znaku Amazfit.. dobrze to mierzy i działa, ale doprowadza do szewskiej pasji... 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept