Jump to content
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Ciągły problem z parowaniem


Recommended Posts

Jestem już na skraju wściekłości. Ciągle - co kilka - kilkanaście dni zegarek przestaje się synchronizować z telefonem. Okoliczności są nieokreślone. Albo jak odejdę dalej do telefonu i zegarek przestanie się parować z BT czy też losowo nawet jeśli oba były obok siebie, itp. ale to nie istotne. Po prostu - nieważne czy zainstaluję od nowa aplikację na telefonie, czy włącze / wyłącze zegarek lub czy rozłącze BT w jednym czy drugim urzadzeniu - no po prostu nie działa.... Próbowałem już opcję ponownego sparowania z aplikacją ale pokazuje mi w apce "Couldn't scan" (i info że muszę podłączyć konto Mi - ale nawet jak to zrobię to nie mam możliwości sparowania zegarka...)

Startos >>> zainstalowany ROM 2.5.1 >>> iPhone X

Problemem jest to że za każdym razem tracę dane treningowe - z ostatniego lub kilku treningów - ponieważ muszę robić factory reset. 

Czy ktoś ma podobny problem i doszedł do tego jak to unormować? 

Ewentualnie - czy jest opcja aby przegrać dane treningowe przez kabel USB i potem znowu 'podrzucić je' do zegarka?Niekoniczne chciałbym zmieniać na Garmina - bo ogólnie lubię sprzęt który jest spod znaku Amazfit.. dobrze to mierzy i działa, ale doprowadza do szewskiej pasji... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

 

adblock-th.png

 

 

 

Our forum lives up to the advertisements displayed.
To browse the content of our forum, please disable AdBlock.

 

 

I accept