Skocz do zawartości
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Informacje Osobiste

  • Miejscowość
    Radom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A rozparowałeś zegarek z telefonem przed instalacją?
  2. Moglibyście podać, jakie słuchawki udało Wam się sparować z zegarkiem Amazfit Pace, bo próbowałem już kilku i, jak na razie, smartwatch nie widzi żadnych? Oprogramowanie mojego zegarka: 2.6.0.12
  3. Ja mam telefon Honor 8 (Android 7) i wszystko działa.
  4. Myślę, że rom'u nie musisz zmieniać.
  5. Zainstalowałem po kolei: - Rel 38: Full install Version 1.2.50h: [Ukryta Zawartość] - Update from Rel 38 to Rel 39 (1.2.51): [Ukryta Zawartość] - Amazfit Watch 1.7.4.4-dev: [Ukryta Zawartość] - MiFit 3.2.0.1: [Ukryta Zawartość] i wszystko działa. Zegarek paruje się z "MiFit", a "Amazfit Watch" synchronizuje się z "MiFit".
  6. Po wielu próbach udało mi się w końcu sparować "Amazfit Watch" z "MiFit". Aby tego dokonać, musiałem zainstalować wcześniejsze wersje aplikacji: "MiFit 3.2" i "Amazfit Watch 1.7.4.4 EN". Na obu aplikacjach zalogowałem się na to samo konto (w moim przypadku konto Xiaomi). Początkowo synchronizowały się tylko kroki i sen; tętno nie chciało. Dopiero po uruchomieniu w zegarku aktywności: "Chód", tętno zsynchronizowało się z aplikacją: "MiFit". Po dokonaniu aktualizacji obu aplikacji, synchronizacja nadal działa. Ważne! Synchronizacja działa przez chmurę, więc potrzebuje internetu.
  7. U mnie w aplikacji: "MiFit v. 3.3.4.11" logowanie na konto Google poszło bez problemu, natomiast w aplikacji: "Amazfit Watch 2.3.0-play z GP - wersja PL" przy próbie zalogowania się na konto Google pojawia się komunikat: "Błąd logowania: null". Na konto Xiaomi loguję się normalnie. W jaki sposób mogę zalogować się w "Amazfit Watch 2.3.0-play z GP - wersja PL" na konto Google? Dodam, że zegarek oryginalnie był w wersji International, ale wrzuciłem: "PACEfied AmazFit Rel 39: 1.2.51". Z góry dzięki za pomoc.
  8. W obydwu aplikacjach jestem zalogowany na to samo konto (Konto Xiaomi). Po wejściu w aplikację: "MiFit" i próbie sparowania zegarka, otwiera się samoczynnie aplikacja: "AmazitWatch", jednak zegarek nie pojawia się w "MiFit".
  9. Czy któraś ze spolszczonych wersji aplikacji, zamieszczonych na forum, pozwala na synchronizację z aplikacją: "MiFit"? Z góry dzięki za odpowiedź.
  10. Witam. Czy istnieje jakiś sposób na włączanie/wyłączanie WiFi i Bluetooth w Amazfit Pace? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  11. Witam. Czy istniej możliwość usunięcia z ROM'u płatności AliPay, bo i tak są nieprzydatne w naszym Kraju? Z góry dzięki za odpowiedź.
  12. @vito100 W jaki sposób zainstalowałeś jedynie nakładkę (bez romu)? Co zawiera taka nakładka? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  13. Witam. Mam pytanie: Czy istnieje możliwość ponownego zablokowania bootloader'a w Amazfit Pace po jego wcześniejszym odblokowaniu? Jeśli tak, to prosiłbym o przedstawienie tego sposobu. Z góry dzięki za pomoc.
×