Jump to content

sergi

Fan
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Czyli kupiłem model z przeznaczeniem na rynek chiński (z chińskim rejonem sprzedaży)? Dlatego działał na apce z regionem CN a nie działał na jakimkolwiek innym regionie? To chcąc kupić ten nawilżacz działający w regionie PL gdzie musiałbym go kupić? Bo zamawiając z Chin otrzymam z regionalizacją na Chiny, a w polskich autoryzowanych sklepach nie ma tego sprzętu. Jak to sie ma do zakupu innych sprzętów? Np. chcę kupić wentylator 2S i jest on w polskich sklepach, ale nie są to autoryzowane mistory. Dostanę go ze zmienionym regionem na PL? I teraz najważniejsze dla mnie pytanie: POZOSTAJĄ
  2. No tak mi się wydaje, że coś zrobiłem nie tak po zakupie. Może ta aktualizacja była niepotrzebna?
  3. Dziękuję bardzo. Jest OK. Co było moim błędem?
  4. OK, poszło. Sprzęt zostawiam "na chodzie". Jako ciekawostka. Po wyrzuceniu go z CN i zalogowaniu na PL było ok (można było wejść w ustawienia). Po wyłaczeniu i właczeniu wszystko wróciło do sytuacji z info o nieobsługiwanym rejonie.
  5. Ok, dzięki. Na jakie ID udostępnić? Nie mogę na priva napisać - jakaś blokada Po południu jak wrócę z pracy podłaczę się i dam znać. Dzięki
  6. Może ktoś podpowie jak powrócic do możliwości podpiącia sie do regionu PL. Podobno mozna zrobić downgrade, ale nie wiem jak. Tak wyglada legenda: Po pierwszym podłączeniu nawilżacz spiął się z apką w regionie PL i właściwie wszystko było OK (język był angielski). Appka miała wszystkie funkcje do sterowania nawilżaczem. Pojawiła się aktualizacja, z której skorzystałem i… już mogłem TYLKO włączyć i wyłączyć nawilżacz (był widoczny w appce na kafelku i tylko z tego poziomu mogłem go wł./wył.) i zobaczyć info o wilgotności i poziomie wody. Chcąc wejść w ustawienia wyskakiwał komunikat po ang.
  7. Nie mam takich objawów. W każdym położeniu jest tak samo.
×
×
  • Create New...