Jump to content

Patryklysy

Fan
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Hej, czy geekbuying.pl i geekbuying.com to to samo? Pytam, ponieważ zamawiałem na geekbuying.com z polskiego magazynu i zastanawiam się czy też będzie gwarancja door-to-door. Poza tym, czy trzeba mieć oryginalne pudło do odkurzacza? Niestety już go nie posiadam;/
  2. Hej, udało się dostać, ale problem jest poważniejszy, bo wszystko jest na swoim miejscu. Spróbowałem za pośrednictwem poniższego filmiku rozwiązać problem i poprzez połączenie usb z komputerem, sensor się kręci, ale po zamontowaniu w odkurzaczu sensor się nie rusza i wywala błąd jak wcześniej, tzn "please confirm the laser radar unsheltered". Ktoś może wie, czy to problem oprogramowania (próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne i nie pomogło...) czy sprzętowy? (np odkurzacz nie podaje napięcia na silniczek). Odkurzacz kupiłem w styczniu na geekbuying z polskiego magazynu - zbyt długo nie podziałał...Jak wygląda procedura ewentualnej reklamacji, bo chyba bez tego się nie obejdzie? Z góry dzięki za pomoc. Patryk
  3. Hej, dzisiaj pojawił się się ten komunikat i chciałem zajrzeć do lasera. Odkręciłem dwie śrubki i nie wiem jak ściągnąć tę obudowę "wieży lasera". Delikatnie ją podważałem, ale mocno trzyma i nie chcę jej wyłamać. Nie znalazłem nigdzie tutoriala z instrukcją. Jak to zrobiłeś? Będę wdzięczny za pomoc. Patryk
  4. Robot cały czas stacjonował i nadal stacjonuje pod szafką - zawsze prawidłowo z niej wyjeżdżał i odkurzał wskazane pomieszczenia, a nagle zaczął "świrować". Spróbuję przenieść robota na "otwartą przestrzeń", zrobię na nowo skanowanie mieszkania i zobaczę czy będzie prawidłowo odkurzał wskazane pomieszczenia. Czy wiecie gdzie zapisują się dane z aplikacji Xiaomi Home w telefonie? Chciałbym usunąć je całkowicie i zresetować robota przed przeniesieniem. Wyczytałem, że gruby reset robi się poprzez przytrzymanie przycisku „home”, pojawia się wtedy komunikat „The machine will recover factory settings”. Czy po tym robot się resetuje do ustawień fabrycznych, czy jakoś trzeba to jeszcze potwierdzić? Z góry dzięki za wszelkie sugestie, Patryk
  5. Witam wszystkich, od ok. 2-óch tygodni mam problem z moim Viomi V2 Pro. Po zakupie zmapował mi mieszkanie i zrobiłem podział na pomieszczenia. Odkurzał wtedy konkretnie wybrane pomieszczenia i wszystko działało perfekcyjnie. Ok. 2 tygodnie temu, żona puściła odkurzacz na mopowanie z „włącznika” i przestał odkurzać konkretne pomieszczenia. Próbowałem zresetować robota i niestety nie pomogło. Wyczytałem, że gruby reset robi się poprzez przytrzymanie przycisku „home”, pojawia się wtedy komunikat „The machine will recover factory settings”. Nawet na telefonie żony wrzuciłem apkę (wcześniej jej nie miała). Odkurzył ładnie i podzielił mieszkanie. Puściłem go na salon i znowu sczytuje mieszkanie. Stwierdziłem, że puszczę go przy użyciu „clean area”. Zaznaczyłem obszar kuchni, a on zaczął jeździć po innych pokojach i obijać się o ściany, do tego na siłę chciał wjechać pod komodę… Na mapie pokazywał, że jest w pomieszczeniach sąsiada…(dorysował je sobie. W ogóle jego położenie na mapie nie odpowiadało temu gdzie w rzeczywistości był). Co ciekawe, jak kazałem mu wrócić do bazy, to nagle pojawiła się prawidłowa mapa (nie rysował jej jak to miało miejsce przy odkurzaniu) i pokazywała go w odpowiednim miejscu. Mam dwa podejrzenia: 1. Coś się skopało w „systemie” i odkurzacz cały czas to pamięta w wewnętrznej pamięci i muszę jakoś to usunąć. Np. wgrać nowy soft? Może factory reset jakoś jeszcze się potwierdza, żeby rzeczywiście go wykonać? 2. Mam skopane jakieś czujniki w odkurzaczu czy coś w tym stylu? Tutaj będzie pewnie potrzebna wysyłka do serwisu. Ktoś ma propozycje co ewentualnie mógłbym jeszcze sprawdzić? Z góry dzięki za wszelkie sugestie, Patryk
×
×
  • Create New...