Jump to content

Damiangeo

Fan
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Cześć. Właśnie rozpoczynam batalię z Cyfrowe.pl Kupiłem Stratosa 19 kwietnia ubiegłego roku. 28 marca, po bieganiu, w domu zauważyłem brak szkiełka na czujniku tętna. Ale nie po to kupowałem w polskim sklepie, że mieć teraz kłopoty. Zgłosiłem reklamację i oddałem smartwatch 31 marca w Cyfrowe.pl. Dziś, bez słowa wyjaśnienia otrzymałem sms, że Stratos jest do odbioru, reklamacja została odrzucona. Przy odbiorze spojrzałem na opis ekspertyzy wykonany przez Cyfrowe.pl w firmie Action S.A. w restrukturyzacji: Po wykonaniu pełnego zakresu czynności serwisowych mających na celu zdiagnozowanie w/w urządzenia stwierdzono co następuje: Brak możliwości bezpłatnej naprawy z tytułu gwarancji/rękojmi. Przyczyna: brak szkła ochronnego pulsometru. Towar nie podlega wymianie z tytułu rękojmi [KC art. 559]/gwarancji [ KC art. 578], z związku z tym w/w przedmiot zostanie zwrócony osobie lub firmie dokonującej zgłoszenia reklamacyjnego. Na moje pytanie w sklepie: co dalej, dostałem odpowiedź: proszę zadzwonić do Action S.A. w restrukturyzacji. W Action S.A. w restrukturyzacji powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji, ponieważ obowiązuje ich RODO, a sprawa dotyczy tylko Action S.A. w restrukturyzacji i Cyfrowe.pl. Czyli od Annasza do Kajfasza. Wobec czego zaraz napiszę zapytanie do Cyfrowe.pl jaka jest podstawa odrzucenia reklamacji? Smartwatch nie był używany w inny sposób jak treningi biegowe i codzienny czasomierz. Nigdy nie zanurzony w wodzie, nie uderzony. Na dzień dobry straciłem dobre zdanie o firmie Cyfrowe.pl za brak rzetelności i jakiejkolwiek informacji w trakcie wykonywania ekspertyzy. Nie podano żadnej przyczyny odrzucenia reklamacji. Wygląda to na odpowiedź w stylu: nie, bo nie. Wcześniejsze zakupy zakupy w Cyfrowe.pl były bardzo udane do tego stopnia, że sklep sprowadzał mi aparat fotograficzny z Niemiec przed oficjalną premierą w Polsce. Czyżby mieli się wyłożyć na błahym smartwatch-u jak polski rząd na maseczkach? Zobaczymy. Poinformuję jakie będą dalsze losy sprawy. Gdyby ktoś miał konkretne wskazówki jak zadziałać, będę wdzięczny. Drobne uściślenie: art 559 KC mówi: Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Natomiast art. 578 KC stanowi: Jeżeli w gwarancji inaczej nie zastrzeżono, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Coś mi się wydaje, że przesłanek do art. 578 nie spełniono. Czy to nie wada wypadające szkiełko pulsometru?
  2. Dziś dostałem info o nowym romie. Za chwilę zacznę aktualizację.
  3. Dziękuję za link do wcześniejszych wersji Amazfit. W sobotę zauważyłem brak synchronizacji. Trening poszedł... Wróciłem do wersji 3.4.1 i wszystko działa. Nie instaluję już 3.4.2, czekam na następną aktualizację. EDIT: aktualizacja 3.4.4-play działa poprawnie.
  4. Nowy rom już na pokładzie. Po tygodniu przerwy w treningach jutro zaczynam. Nie miałem żadnych zastrzeżeń do działania gps, ale ta wersja podobno zawiera poprawki.
  5. Dziękuję! Racja, jest to czego potrzebuje. Chodzi o rzut oka na wysokość przy locie paralotnią.
  6. Dziękuję za odpowiedź. Może dziś uda mi się sprawdzić.
  7. Cześć. Kupiłem Stratosa jakis miesiąc temu. Był to przemyślany zakup. Dziwi mnie tylko brak wysokościomierza skoro smartwatch posiada czujnik baro. To tylko kwestia oprogramowania, a można by go bardzo uatrakcyjnić.
  8. Miałem ten sam rom i ten sam kłopot. Po włączeniu nie chciał się zalogować do wifi i aktualizować. Zrobiłem jak poradził Kaudii i poszło. Sieć dodana i aktualizacja poszła. Dziękuję!
×
×
  • Create New...