Jump to content

marglcia

Fan
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

  • Place
    Beskidy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. miałam amazmoda na stratosie więc nie jest mi obcy i pewnie go zainstaluje... ale dziwi mnie, że dwie ładowarki ma początku działały bez zastrzeżeń i po kilku ładowaniach jakby się coś poluzowało - nie wiem - myślałam, że może też ktoś ma ten problem na międzynarodowej grupie na facebooku narzekają na ładowarki do verge hmmm ...
  2. Mam problem z połączeniem mojego verge z komputerem - na początku było wszystko ok - po jakimś czasie podczas podłączenia do kompa zegarek ciągle się łączył i rozłączał - ładowanie jest ok (normalnie ładuje do 100%) - ale miałam problem z wgraniem np. jakiejkolwiek tarczy - kupiłam na ali dodatkową ładowarkę i z nią na początku też wszystko ok - mogłam wgrywać tarcze przez apkinstaller - ale po około miesiącu znowu ten sam problem - łączenie/rozłączanie... próbowałam na komputerze w pracy i to samo.... nie wiem w czym problem - czy jakoś po kilku użyciach to gniazdo ładowarki się luzuje czy to problem w samym zegarku??? może ktoś ma ten sam problem? Będę wdzięczna za pomoc 😊
  3. Nie ma j. polskiego i nie ma mi home 🤔 z tego co zauważyłam to na wygaszonym ekranie nie ma sekundnika i może trochę bateria lepiej trzyma? 😉
  4. Właśnie zaktualizowałam 😉 Verge global got updated to 3.2.3.0 - There are some new watchfaces - Sound distortion should be fixed - Calories calculation adjusted - Bug fixes and new bugs
  5. @moski81 ja tam proponuje ponegocjować - napisałam im, że swój problem opisałam w social media (faktycznie założyłam topic na grupie facebooka) i że kilkadziesiąt osób widzi jak gearbest traktuje klientów, że w innych sklepach łącznie z aliexpress albo wymieniają na nowy albo zwracają pełną kwotę... na Twoim miejscu nie zgodziła bym się na naprawę - na tej grupie facebooka udziela się też Pavel Zeldin (pracownik huami) i on sam w żadnym wypadku nie zaleca naprawy - albo wymiana albo zwrot kosztów....
  6. warto reklamować - mi gearbest zwrócił całą kwotę po całej batalii oczywiście.... 😉 na grupie facebooka https://www.facebook.com/groups/HuamiAmazfit.Pace.Smartwarch/ Pavel Zeldin też udzieli pomocy gdyby coś 😉
  7. ale te tarcze na verge.it są mimo wszystko jakieś niedopracowane instalowałam greatfitsrlogo i digitalnovabwsrlogo i nie polecam - albo zwiecha albo po wygaszeniu są nieodpracowania + ten napis verge.it wciśnięty na siłę w tych tarczach... jedyna tarcza, którą polecam i która pokazuję wszystkie dane po wygaszeniu to https://amazfitwatchfaces.com/verge/view/474
  8. ciężko o dobrą tarczę apk na verge 😪 przetestowałam kilka z verge.it i są albo "brzydkie" albo nieodpracowane powodujące zwiechy zegarka i na razie tylko ta: https://amazfitwatchfaces.com/verge/view/474 spełnia moje oczekiwania 😜 napisałam do autora aby zrobił więcej... a może Tobie homer2009 uda się coś fajnego zrobić 😉 w każdym razie podana tarcza z linku wyświetla wszystkie dane po wygaszeniu ekranu (fotka poniżej z wygaszonym ekranem) - niby fajnie ale w słońcu i tak nic nie widać 😁
  9. Mi po 6-ciu miesiącach odpadła szybka od pomiaru tętna - nigdy z nim nie pływałam, zawsze zdejmowałam do kąpania i co? Budzę się pewnego pięknego poranka - zdejmuję stratosa do kąpania właśnie a szybka została na ręce 😁 Przeszłam batalię z gearbest o zwrot pieniędzy bo na wymianę już zegarków nie mieli - obecnie zegarek odesłany i czekam na zwrot kasiorki a w między czasie kupiłam verge 😜 W każdym razie przestrzegam przed pływaniem/kapaniem - nie wiem czy wypuścili wadliwe serie, ale na grupie polskiej i międzynarodowej ciągle ktoś pisze, że mu szybka odpadła 😡
  10. support gearbestu zaproponował 35 $ zwrotu... normalnie nie wiem czy śmiać się czy płakać 👍 zapytałam ich czy to żart i że żądam zwrotu całej kwoty, którą zapłaciłam... na szczęście na grupie fejsa Pavel Zeldin się zainteresował tematem i zaoferował pomoc gdybym miała problemy z gwarancją.... no nic... na razie czekam na odpowiedź z gearbest jeszcze...
  11. dzięki za odpowiedź - napisałam do supportu i będę czekać na odpowiedź - niestety nie mam ochrony PP 😪
  12. Kurcze dziś rano zdejmuję zegarek i na ręce została szybka ochronna? od pomiaru tętna 😡 Powiem szczerze, że jestem mocno w**** bo z zegarkiem ani nie pływałam ani się nawet nie kąpałam a mam go od ok pół roku!!!! Pozostaje jedynie reklamować? bo nie chce mi się bawić w jakieś klejenia (zegarek kupiony w gearbest) no chyba, że macie jakieś inne propozycje?
  13. wiedziałam, że coś gdzieś widziałam 😜
  14. gdzieś na grupie feejsa wyczytałam, że aktualizacja jest wstrzymana dla stratosa - może koledzy (betatesterzy) coś wiedzą więcej?
  15. przetestowałam powiadomienia o rozłączeniu na aplikacji amazmod w telefonie (w stratosie wyłączona opcja) i działało prawidłowo - komunikat o rozłączeniu pojawił się w znacznej odległości tak ok 30-40m nie wiem jak się to działa przy dłuższym używaniu ponieważ wyłączałam tą opcję - mam w nocy włączony tryb samolotowy w określonych godzinach i mnie drań obudził
×
×
  • Create New...