Jump to content

MarekA

Fan
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by MarekA

  1. Mam na sprzedaż Amzfit Stratos - 2 szt: - jeden po wymianie gwarancyjnej , zakupionego zegarka w Chinach. Zapakowany fabrycznie, nie używany ( ~500 zł) - drugi zakupiony w Polsce z paragonem używany około 3 miesięcy - żadnych wad, uszkodzeń , oryginalny ROM - język polski , dodatkowa ładowarka ( ~450) Więcej info ( zdjęcia jeśli ktoś chciałby tego używanego, bo nówka jest w pudełku zapakowana i nie otwieram) na priv
  2. Otrzymałem przedwczoraj dla siebie i żony - dwie opaski. Nie ma języka polskiego w opasce. Według mnie lepiej niz MI 3 , jest płaska Na razie ok , bezproblemowo. Chyba przy niej zostane wiec mam na sprzedaż dwa Amazfit Stratos jeden nieużywany prosto po wymianie z Chin (~500), drugi używany 3 miesiące bez żadnych wad ale za to z Polską gwarancją ( ~450)- więcej info na priv
  3. Prosta podpowiedź a jak skuteczna- dzięki, jakoś do głowy mi nie przyszło, że na towary z Chin też jest gwarancja Rzeczywiście minęło dopiero 11 miesięcy i sprzedający bez oporu potwierdził ze wymieni, oczywiście muszę odesłać , uszkodzony zegarek.
  4. Jasne że używałem , na basenie i pod prysznicem. Mimo wszystko uważam nadal ze to bardzo dobry zegarek
  5. Niestety dzisiaj mój zegarek zakończył swój żywot Wczoraj naładowałem go wieczorem, rano wydaje mi się że było ok, potem całkowicie się rozładował do 0% i wyłączył. Niewiele myśląc włożyłem go do ładowarki , zaczął się ładować. Po kilkunastu minutach dotknąłem zegarka i był gorący. Po wyłączeniu okazało się, że odkształciła się lekko pod wpływem temperatury obudowa przy pinach do ładowania i niestety zegarek już się nie uruchomił 😥 Szkoda , miałem go dopiero niecały rok i był bezproblemowy. Jako, że to fajny zegarek to zamówiłem kolejny. Pisze ku przestrodze. Ładowarka jest ok - sprawdzałem miernikiem i ładuje prawidłowo. Widocznie pech
  6. Najprostsze pytanie: zmieniałeś tarcze na inną?
  7. Cześć, czy Stratos ma możliwość zrobienia zdjęcia z aparatu telefonu? Zdalna migawka
  8. Dziękuję bardzo. Nie wiem dlaczego tego nie znalazłem sam:)
  9. Ale automatycznie według harmonogramu nie da się tego ustawić?
  10. Cześć, czy jest możliwość ustawienia aby zegarek miał ustawione "nie przeszkadzać" dla powiadomień w ustalonym czasowo harmonogramie? Aby w tym czasie nie wibrował Fajnie jest to zrobione w MiTools dla Mibanda
  11. Jak dywan nie jest jakiś wraźliwy na wode - to niech jeździ z mopem. Mam podobnie ustawiona ładowarkę i zawsze trafia do stacji. Te 50 cm to zalecane Ja dodaje taki płyn do Scooby bo został mi po poprzednim - na pewno lepiej tylko żeby nie zapychal dysz i nie pienił sie Jedno urządzenie może być podpięte pod jednego użytkownika ale możesz je udostępniac innym - wielu osobom i wtedy inna osoba w swojej aplikacji podpina jako udostępnione
×
×
  • Create New...