Jump to content

marbedo

Fan
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

Personal Information

  • Place
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Już pisałem, że IP68 w tym zegarku to loteria. O klejeniu też pisałem ;)
  2. Wysłałem zapytanie, ciekawe co odpiszą bo przecież to nie plastikowe zaślepki 🤔
  3. A u tego Pana można nabyć części? Jak wiecie szukam taśmy zasilająco/komunikacyjnej.
  4. Gdyby ktoś kiedyś miał na zbyciu po uszkodzeniu swojego Stratosa tasiemkę której zdjęcie załączam. Tasiemka jest zamontowana na tej metalowej płytce. Po odpięciu wszystkich tasiemek ściąga się ją bez najmniejszych problemów.
  5. Wiesz, pewnie jakoś da się to odczepić choćby tak jak mówisz nagrzewaniem. Gdyby faktycznie jakoś dorwać taśmę z uszkodzonego sprzętu to bym się pobawił. Ale na ten moment zegarek jest sprawny oprócz komunikacji więc nie katuje go więcej. Jedyną zaletą to chyba jest to, że jak będę go sklejał to skleję silikonem do elektroniki, wtedy uzyskam szczelność lepszą niż fabryczną Aaa mikrofon jest na uszczelce gumowej, ale powiem szczerze, że wymaga precyzji przy osadzaniu korpusu bo jak nie ułoży się poprawnie (a może) to przeciek pewny.
  6. Akurat ta taśma jest jakoś na stałe przymocowana, pewnie dlatego że napięciowa i zasila jeszcze czujnik pomiarowy oraz na niej są blaszki które stykają się z pinami ładowania/komunikacji w korpusie więc muszą być nieruchomo.
  7. Nie wytrzymałem rozebrałem, nie dziękujcie (możecie się zebrać dla mnie na nowy heheh) :) Demontaż - w zasadzie sprawa banalna, wystarczy wkład nożyka do tapet (koniecznie nowy ostry). Wkładamy w lukę łączącą korpus ze szkłem i podcinamy dookoła i tyle, zegarek otwarty nie trzeba nic nagrzewać. Pierwsze co rzuca się w oczy to brak jakiekolwiek uszczelki, klej który jest może trochę plastyczny ale byle jak położony więc szczelność to kwestia przypadku. Dlatego niejednemu już zamókł. Druga rzecz co mnie najbardziej interesowało to styki, piny do ładowania i komunikacji. I tutaj zaskoczenie, są inne niż z Pace. Jak widzicie na zdjęciach są to blaszki podgięte do góry w kierunku styków korpusu. Niestety według mnie, jest to beznadziejne rozwiązanie, te blaszki bardzo liche i nierównomiernie podniesione, dodatkowo mała powierzchnia styku. Same piny w korpusie też tak wsadzone a raczej wbite "jak weszło". Tak więc wszelki problemy z łącznością wynikają pewnie z tego ułożenia pinów i blaszek. Dlatego wszelkie dociski dają efekt bo poprawiają styk. Wszyscy co mają problem z ładowaniem i łącznością a pomaga im docisk, wystarczy aby podgięli te blaszki w górę. Niestety, dla mnie już nie ma ratunku. Podpiąłem ładowarkę bezpośrednio do blaszek i nic nie pomogło. Odczepiłem wszystkie taśmy i ponownie je wpiąłem. Nie ma mam już pomysłów, chyba że macie Wy jakąś koncepcję? Jeszcze go nie zaklejam więc jak chcecie coś więcej to mogę zrobić dodatkowe zdjęcia lub coś opisać.
  8. Tu nawet nie chodzi o samo rozebranie ale jak wygląda w środku Stratos. Czy faktycznie może coś tam tak łatwo wypaść, wysunąć się itp. Na tym filmiku już widzę, że styki wewnątrz zegarka są na pinach teleskopowych, jeśli tak samo jest w stratosie to wyjaśnia kwestę dociskania. Widocznie te teleskopy w niektórych egzemplarzach nie pracują płynnie w pełnym zakresie, stąd są minimalne przerwy i kończy się komunikacja z pinami.
  9. W Twoim wypadku docisk, więc masz taką przypadłość. Moim zdaniem to nie kwestia docisku i styku pomiędzy złączami zegarek - ładowarka. Tutaj problem jest w zegarku, dociskając wpychasz złącze w zegarku do środka i zaczyna stykać.
  10. Oczywiście, chyba, że nie pasuje im nowe konto.
  11. No niestety czekam już parę dni i niestety nie mam dalej dostępu do grupy.
×
×
  • Create New...