Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Amazfit Watch 1.7.6 CN Dev. - wersja PL


Kaudii®

Rekomendowane odpowiedzi

  • Lector przypiął ten temat

Dziwne jest, że nie ma FC tylko aplikacja sam się zamyka po pokazaniu ekranu z logo amazfit. Dziś zmieniłem też rom (swoją drogą AICP było zabugowane) na RR, spróbuję jeszcze raz jutro i dam znać.

Edit: No pech niesamowity.To występowało zarówno na poprzednim romie jak i nan nowym. Po odinstalowaniu poprzedniej wersji i zainstalowaniu nowej uruchamia się, ale wyświetla "synchronizacja nie powiodła się, spróbuj jeszcze raz" i muszę logować się od nowa. Dostaję powiadomienia email o próbie włamania? z konta xiaomi ale na komputerze loguję się normalnie, bez problemu.

Edit 2: Przywróciłem przez TitaniumBackup starszą wersję, zainstalowałem aktualizację i znów zamyka po ekranie początkowym. Wipe cache/dalvik też nie pomogło.

Edytowane przez dancake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Developer

Błąd synchronizacji czasami jest powodem problemu z serwerami u xiaomi, albo problem z BT  w zegarku, nie używaj To bo też luvlbi powodować problemu przy przywracaniu danych,  spróbuj zainstalować bez przywracania danych w apce, nie zawsze jest to dobre 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odinstalowałem starą wersję po uprzednim usunięciu danych, wyczyściłem dalvik/cache, zainstalowałem nową, nie działa.

odinstalowałem nową, przywróciłem starą, działa. mam dostęp do wszystkich danych więc synchro z xiaomi chyba działa.

Zainstalowana aplikacja wygląda jakby działała. Na pasku powiadomień pojawia się i znika powiadomienie amazfit. wrzuciłem jakiegoś loga,  odfiltrowałem samo huami.

2017-12-04-21-44-38.txt

Edytowane przez dancake
  • Lubię to 13
  • Dziękuję 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem? Co ma błąd aplikacji do której nie mogę się zalogować do błędu romu? Zegarek nawet nie jest sparowany... a aplikacja przez ten błąd nie loguje się. Jestem na ekranie logowania.

Edytowane przez Gravis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh no to ładna dupa. Tyle co przeflashowałem zegar i chciałem apke nową to teraz ani z zegarka ani z apki nie skorzystam. 

Ktoś mi wytłumaczy jakie to chce dane synchronizować skoro apka nie jest sparowana z zegarkiem aktualnie? 

Edytowane przez Gravis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a u mnie właśnie failuje na Synchronizacji... bo najpierw jest Logowanie później Synch.danych.... i komunikat: "Synchronizacja danych nie powiodła się, spróbuj ponownie jeszcze raz!"

 

 

EDIT:

Apka ze sklepu google loguje się bez problemów, tyle że wiadomo tam to apka EN. Bądź tu mądry.. ile mam czekać, żeby zacząć korzystać z zegara?

Edytowane przez Gravis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gravis

Rozumiem Twoje rozgoryczenie... 

Ja mam od kilku miesięcy i dziś dupa.... Zła albo nie pełna synchronizacja.... 

Ciekawe czy rzeczywiście to problem xiaomi serwerów? 

Bo co innego w zegarku a co innego w aplikacji... Dodam że w wersji dev nie spolszczonej jest to samo... 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Lector odpiął ten temat
  • Lector zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...