Developer Popularny post Kaudii® Napisano 2 Grudnia 2017 Developer Popularny post Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Witam wszystkich ponownie, dzisiaj kolejna odsłona tej aplikacji. Tym razem jest to również wersja PL, obecnie bazująca na wersji Amazfit Watch 1.7.6-dev. zmiany: 1.7.6-dev: W aplikacji dodano około 30 Lini nowych wpisów, które w przyszłości mają zaowocować między innymi menadżerem plików wykorzystującym połączenie Hotspot z telefonem. Oczywiście wpisy są spolszczone, czekamy tylko na odpowiednią wersję systemu na zegarek, prawdopodobnie będzie to już dostępne w 1.2.47 Poniżej zamieszczam link do wersji 1.7.6-dev zgodnej z oryginałem, co do zawartości i grafik, jedyne co to jest dodany język PL, reszta jak w oryginale poza pomocą, w oryginalnej wersji jest ona po Chińsku tutaj dodałem pomoc po Angielsku z oryginalnej strony Huami. Aplikacja zrobiona na potrzeby forum! Nie zezwalam na jej powielanie, publikację bez mojej zgody. Mówię stanowcze nie dla wykorzystywania w celach zarobkowych. Ukryta Zawartość Polub lub odpowiedź na ten temat, aby zobaczyć ukrytą zawartość. Podziękowania dla zespołu za testy : @Lector , @Axon, @Artmaniak, @Jaremi, @Danq Masz ochotę postawić piwo - Kliknij 100 20 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrys951 Napisano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 Link do romu w wersji 1.2.47, ma język angielki ale nie pełny (sporo po włosku). 19 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 2 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2017 wiem, że wydali ale to chyba nie ten temat tu piszemy o aplikacji na telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S3V3N Napisano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2017 Nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dancake Napisano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 Niestety mi na romie AICP Redmi 4 Pro aplikacja się wywala. Poprzednia wersja działała sprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 4 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 Bardzo dziwa sprawa, odinstalowania i zainstaluj ponownie i sprawdź, korzystam z tej wersji i nie tylko ja już chwilę i nikt nie miał takiej przypadłości, jeśli komuś choć raz się zdarzyło FC tej aplikacji proszę o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dancake Napisano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Dziwne jest, że nie ma FC tylko aplikacja sam się zamyka po pokazaniu ekranu z logo amazfit. Dziś zmieniłem też rom (swoją drogą AICP było zabugowane) na RR, spróbuję jeszcze raz jutro i dam znać. Edit: No pech niesamowity.To występowało zarówno na poprzednim romie jak i nan nowym. Po odinstalowaniu poprzedniej wersji i zainstalowaniu nowej uruchamia się, ale wyświetla "synchronizacja nie powiodła się, spróbuj jeszcze raz" i muszę logować się od nowa. Dostaję powiadomienia email o próbie włamania? z konta xiaomi ale na komputerze loguję się normalnie, bez problemu. Edit 2: Przywróciłem przez TitaniumBackup starszą wersję, zainstalowałem aktualizację i znów zamyka po ekranie początkowym. Wipe cache/dalvik też nie pomogło. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez dancake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 4 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 Błąd synchronizacji czasami jest powodem problemu z serwerami u xiaomi, albo problem z BT w zegarku, nie używaj To bo też luvlbi powodować problemu przy przywracaniu danych, spróbuj zainstalować bez przywracania danych w apce, nie zawsze jest to dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dancake Napisano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Odinstalowałem starą wersję po uprzednim usunięciu danych, wyczyściłem dalvik/cache, zainstalowałem nową, nie działa. odinstalowałem nową, przywróciłem starą, działa. mam dostęp do wszystkich danych więc synchro z xiaomi chyba działa. Zainstalowana aplikacja wygląda jakby działała. Na pasku powiadomień pojawia się i znika powiadomienie amazfit. wrzuciłem jakiegoś loga, odfiltrowałem samo huami. 2017-12-04-21-44-38.txt Edytowane 4 Grudnia 2017 przez dancake 13 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Witam U mnie dziś brak synchronizacji snu. Mimo iż w zegarku pokazuje. Dodatkowo mi fit nie chce się zsynchronizować. Czy to problem z serwerem xiaomi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axon Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 U mnie amazfitwatch bez problemu się synchronizuje, sen i wszystko jest. Jeśli chodzi o mifit to faktycznie - brak synch. snu. Resztę synchronizuje. Problem u nich. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Lector Napisano 5 Grudnia 2017 Administrator Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 U mnie sen i w Amazfit i w Mi Fit. Choć przed aktualizacją dzisiaj z Mi Fit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Po odistalowaniu amazfit I ponownej instalacji. Nic nie mam zchynchronizowango. Ciekawe czy ruszy Poprawna synchronizacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 A ja próbuje się zalogowac kontem xiaomi i dostaje komunikat "synchronizacja danych się nie powiodła, spróbuj ponownie" Hmm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Rozumiem że nie tylko u mnie występują ww problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Zainstalowałem PACEFied. Na ekranie po fabrycznych kod QR na zegarku. W aplikacji czy to PL czy nie wersji CN nie jestem w stanie się zalogować. Błąd synchronizacji. Ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 5 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 bywało już tak kiedyś wcześniej, to problem z serwerami u xiaomi, powinno niebawem ustąpić, 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrys951 Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Z tą synchronizacją to raczej błąd romu 1.2.45. Piszą o tym na forum huami i w wersji 1.2.47 jest "Fixed the problem of "partial data synchronization failed"" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 5 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 tak też może być, z tym że nie mamy jak tego dokładnie sprawdzić, bo to występuje czasami, w większości przypadków jest ok, u mnie było kilkanaście dni temu i od tej pory jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Nie rozumiem? Co ma błąd aplikacji do której nie mogę się zalogować do błędu romu? Zegarek nawet nie jest sparowany... a aplikacja przez ten błąd nie loguje się. Jestem na ekranie logowania. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Gravis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Developer Kaudii® Napisano 5 Grudnia 2017 Autor Developer Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 dlatego mówię, że to jest błąd serwera u Xiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Ehh no to ładna dupa. Tyle co przeflashowałem zegar i chciałem apke nową to teraz ani z zegarka ani z apki nie skorzystam. Ktoś mi wytłumaczy jakie to chce dane synchronizować skoro apka nie jest sparowana z zegarkiem aktualnie? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Gravis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axon Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Dopóki nie sparujesz zegarka z apką to nic się nie synchronizuje. Jedynie aplikacja (przy pierwszym uruchomieniu/ logowaniu na Twoje konto) sprawdza twoje id i hasło w xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gravis Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 (edytowane) No a u mnie właśnie failuje na Synchronizacji... bo najpierw jest Logowanie później Synch.danych.... i komunikat: "Synchronizacja danych nie powiodła się, spróbuj ponownie jeszcze raz!" EDIT: Apka ze sklepu google loguje się bez problemów, tyle że wiadomo tam to apka EN. Bądź tu mądry.. ile mam czekać, żeby zacząć korzystać z zegara? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Gravis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiq75 Napisano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 @Gravis Rozumiem Twoje rozgoryczenie... Ja mam od kilku miesięcy i dziś dupa.... Zła albo nie pełna synchronizacja.... Ciekawe czy rzeczywiście to problem xiaomi serwerów? Bo co innego w zegarku a co innego w aplikacji... Dodam że w wersji dev nie spolszczonej jest to samo... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi